Delta do Parnaíba

El tram que segueix del Parc Nacional dels Lençois cap a l'oest és complicat. La geografia no ajuda i la carretera principal (d'un sol carril per sentit i mal esfaltada) s'endissa cap a l'interior. Aquí 500 kilòmetres es converteixen en una eternitat i l'autocar triga entre 10 i 12 hores.
Així que decidim "tirar pel dret" (la línia recta és el recorregut més curt entre dos punts, no?) i atravessar tota aquesta zona de rius, manglars, selva i dunes amb llanxes a motor i 4x4s seguint la costa. 




Parem a Vassouras i al far do Mandacaru, des d'on ens fem una idea del traçat que anem fent seguint el riu Preguiças.



I a Caburé, un poblet d'una dotzena de cases acorralat entre el mar i el riu, on fem nit.



Con el ordenador dentro de la mosquitera. En este lugar, los mosquitos utilizan nuestro repelente Relek como desodorante!



Al día siguiente navegamos por el delta de Parnaíba, donde ríos, mar, dunas y selva se combinan en un mismo espacio, dando un entorno único.



Aquí conocemos a Mauro, un "gran" tipo y uno de los guías que nos acompañó en este tramo del viaje. Un fiera con el 4x4.


Bajando una duna con el todoterreno (en plan "racing", por supuesto), tuvimos una avería. Llegamos como pudimos hasta un pueblo, donde el coche se murió completamente. Lo más curioso es que en unos segundos empezaron a salir brasileiros de todas partes, y por la forma que apretaban y aflojaban tuercas del motor, debían ser todos licenciados en ingeniería mecánica. La "operación rescate" (llegó a parar hasta una ambulancia) duró unas 2 horas. Inestimable mi ayuda y la del de amarillo.


Finalmente, llegamos a nuestro próximo destino...



23 de septiembre de 2011

2 comentarios:

Xavi dijo...

No hay nada como vuestras fotos para hacer saliva para programarse. ja..ja..ja..

Unknown dijo...

Esquesetto!! Quina meravella... encara no havia llegit aquesta entrada. Fotos de pel·lícula i aventures teatrals... això és un espectacle!!